Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Segmen | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom Serbu !!

Assalamualaikum semua , aku nak masuk segmen nh . Tajuk dia , Segmen | Lyysa Faizureen Ajak Kenali Blogger. Jom Serbu !! . Interested nak masuk segmen nh and kenal ramai blogger . Apa salahnya bukan ? Haha , okay . Disini , aku nak ceritakan serba sedikit latar belakang diri . Takde lah nak cerita apa tapi apa yang patut :> Name given , Nuraina Husna binti Jamalullail . Akan duduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) tahun depan . Anak sulung dan satu satunya anak perempuan dalam keluarga , hihi . Sekolah Menengah Bukit Rahman Putra tahu ? Haaaaa , aku sekolah situ lah ^0^ Apa nak cakap lagi eh ? Okay, aku buat blog nh sebab aku nak kongsi cerita pahit manis masam masin semuaaa ada , haha . Yelah , bila dah lepas dekat kawan , nak jugak ada masa lepas geram kan . Jadi , aku buat blog nh jugak sebab aku suka decorate something . Bila tengok blog orang teringin pulak nak ada blog lepastuh decorate lawa lawa , comel comel lepastuh share tutos bagi freebies. Tak lah boring kalau bukak lappy je, online facebook , twitter , formspring lah apa lah . Nak jugak ada something yang boleh kongsi kan . Hm,before nh tak pernah minat pun blog tahu , macam melecehkan . Lepas kawan aku asyik cerita pasal blog , mula minat and tengok sendiri diorang decorate walaupun dulu tak pandai sangat . Biasalah , freshie :3 Yang kenalkan aku dalam dunia blogger nh Faten , Nurin dengan Diyana . Faten cerita pasal blog , dia kata best lah apa lah kan . Nurin , ajar aku macam mana nak create a free blog then dia tunjuk macammana nak letak background and macam macam lah . Diyana dia ajar nak letak benda benda baru :>  Itu je kot nak ceritakan . Hihi , salam <3 Oh oh , date line dia harinh :3