Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Sunshineeeee

Assalamualaikum readers. Haih , kesian korang kan tunggu aku  update perkembangan terbaru . So,pagi yang indah nh aku lepak dengan korang kejap nak hilangkan rasa bosan nh :> Harinh exam tahu korang so doakan yang terbaik lah untuk adinda . Exam harinh science dengan bm pulak . Memang berbulu jelah kepala nh ^0^  Setakat nh , perkembangan hidup aku berjalan lancar walaupun banyak masalah . Adat lah kan :') Aku taktahu nak update apa lagi . Tapi aku cuba jugak nak penuhkan entri nh nanti mesti korang tinggalkan aku kan . Ye aku tahu tuh . Haha , semalam baru balik dari kampung . Eh,kejap . Negeri Sembilan menang semalam *tuh pun nak cakap . Yelah kampung eden lah katokan xP Balik kepada tajuk yee, kelmarin aku balik  kampung , sampai je dah maghrib . Malam tuh memang tidur nyenyak jelah kan . Besok tuh , memang makan jelah keje . Duduk kampung kan , apa lagi yang nak buat . Petang pulak , pergi pusing kampung naik motor . Memang tak sah kalau tak pusing kampung lagipun memang tepat pada masa lah , tengah stress memang bagus balik kampung . Ambik angin buang semua masalah , yeeee bagusnya ada kampung . Okay lah , wassalamualaikum :>