Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Dreams do come true ? I don't think so

Kenapa aku cakap macam dekat title atas tuh ? Sebab dunia memang tak adil . Sesetengah orang akan berfikiran macam tuh jugak if they're in my shoes. See,kalau aku dah lupa kan si tak guna tuh kenapa aku still mimpi pasal si tak guna tuh ? Aku taktahulah apa makna nh . Nak kata before tidur aku asyik fikirkan dia tuh , takde lah . Buang masa aku jeh -..- Tapi tapi , kenapa ? Erhhhhh.Aku mimpi dia datang pujuk aku dan sewaktu dengannya. Okay , aku nak story pasal semalam. Semalam kan last day sekolah and sumpah rasa macam terpinggir kau tahu ? Baiklahh , masa mula mula tuh , memang semuaaa happy tapi lepas tuh dah bertukar .Yelahhh , masing masing ada 'sayang' masing masing . Maybe orang fikir benda tuh remeh tapi bagi aku tidak . Bagi orang yang berfikiran macam aku tidak sama sekali . First of all, aku mintak maaf sangat yang teramat sangat dengan korang sebab aku diamkan diri and tak layan korang sangat . Lepastuh , jalan sorang sorang , jauhkan diri dari korang . Aku tak boleh tahan :'/ Maaf lah kalau korang rasa annoying bila baca entri kali nh sebab sedihhhhhh je kan kan :'D Malangnya , nasib aku tahun nh tak bernasib baik . Harap sangat tahun depan , takde lelaki yang dekat dengan aku bertujuan nak rapatkan hubungan #CEHHHHHHH . Maaf sangat sangat , aku fobiaaaa . HAHA , rasa macam nak pindah sekolah perempuan jeh . Baiklah  , rasanya aku dah banyak taip dah nh . Okay lah , wassalamualaikum ;D