Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Good Morning and Afternoon Malaysian(!)

Assalamualaikum semuaaa . Aku bangun lambat harinh #batakpulakk . Heheh , semuaa pembaca yang setia sekalian dah makan ? Dah mandi ? SEMUA DAH :O Wahhh , congratulations . Hahaa , aku belum lagi doh. Terasa malas nak naik tangga , ambik towel masuk bilik air bagai . Alaaa , belum makan lagi . Apa nak jadi lah dengan aku nh -..- Korang koranggg, harinh korang buat apa jeh ? Siapa yang dah pergi holiday ? #bnyaktanyabetoii . Untung lah korang pergi holiday , aku lambat lagi . Yang peliknya,aku taktahu apa apa punggg. Adik aku semua dah tak sabar lagi nak pergi , aku jeh taktahu apa apa . Bagusnya adik adik aku nh , selfish :'/ Eh korang , setakat nh jelah coretan aku untuk kali nh . Yang selebihnya , just wait :) Wassalamualaikum wbt