Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Have a fresh air at N.Sembilan PART 2

The next day , hari yang agak panjang bagi aku . Harhar , okay . Let's begin our story kay peeps ? Hari semalamnya tuh ibu ada cakap nak jalan jalan dekat Melaka and kebetulan abah nak beli lagi satu baju melayu warna putih sebab ada perhimpunan agung Umno yang semalam tuh . Seingat aku , lepas zohor kitorang bertolak . Ibu , abah , my brothers , kak berry dengan aku pergi Melaka . Masa perjalanan nak pergi Melaka tuh hampir hampir accident . Haihhh , kecut je perut aku -.- Lepas sampai Melaka , terus gerak pergi Jusco dekat mana entah . Ayer Keroh kot ? Jusco tuh jusco yang paling besar dekat Melaka lah aku rasa , lebih kurang macam OU lah jugak . First , pergi beli barang abah . Then , beli kasut dekat mana entah . Kebetulan, kasut ibu nak tuh kena beli dua . Means , kena ambik lagi kasut yang ada label 20% . Sooooooooo , aku goda ibu aku :3 I really want a shoes . Hihi , dapat jugak . Next , pergi Brands Outlet . Apa lagi yang nak buat ? Sebat je mana baju nak , sebab masa tuh ada SALE . Haha , dalam kereta melantak roti apa entah . Shooooooooooo yummy ;) Otw balik, singgah makan asam pedas melaka . Kenyang tanpa suara (!) PART 3 >