Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Have a fresh air at N.Sembilan PART 3

Hari terakhir aku dekat sana . Malam sebelumnya aku tidur pukul 3.30 dengan kak berry . Cerita sana sini , rahsia dia rahsia aku , luahan dia luahan aku . Ohhhh , agak tenang jiwa aku ^^ Banyak yang aku tahu dari dia , and dia pun tahu banyak dari aku . Hahaa , it's just a relationship between elder sister with her younger sister :p Okay , back to the topic :) Memandangkan hari tuh hari terakhir , masa aku banyak dengan makan xD Lepas zohor , siap siap semua terus gerak . Tapi , before tuh gerak PD jap pergi rumah maksu aku and then rumah mak itam aku pulak . Then , gerak KL . Ohhhhhhhhhh , memenatkan je taip nh xD Wassalamualaikum :*