Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Malaysia Boleh (!)

Finally , Malaysia dengan rasminya berjaya mengalahkan Indonesia . What a relief :O Ohyeah,tapi kesian Kim Swee kena pergi dari kawasan teknikal , apa lahhh indon nh --' However,I really love team Malaysia . Thankyou , you guys did a very good job . Lepas bunyi wisel tamat permainan tuh, air mata nak tersembur je sebab Malaysia dah kalahkan Indonesia . Hebat tak semangat patriotik aku ? Hahaa , I'm speechless babeh . Nak pelukkk je Khairul Fahmi dengan semuaaaa , tapi aku kawal :P Aku nak cakap apa lagi nh ? Totally speechless . Oh oh , besok sekolah kali terakhir. Omoooo , don't like don't like :'/ Rasa besok tuh sikit sangat masa yang nak luangkan dengan kawan kawan semuaaa . Risaunya nanti tak sama kelas , ohhhhh mesti esok menangis je kerja nhhhhhh D': Tak sanggup nyaaaa , Ya Allah janganlah pisahkan kitoranggg . Aku sayang budak gila-gila dekat kelas aku :'3 2 Bestari yang paling awesomeeeee dari kelas sebelum nh :'D I LOVE TEAM MALAYSIA AND 2BESTARI FOREVER :* #takde kena mengena and aku akan letak gambar aku pakai baju Malaysia :D HEHE. Wassalamualaikum