Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Salam Aidiladha

Assalamualaikum , eh koranggggggggg . Harinh hari raya aidiladha , besok aku nak tengok lembu lembu yang kena pancung nak jadi santapan aku besok . Haha , harap-harap panjang umur nak rasa daging th puas puas ;D Pagi tadi , bangun lambat . Semua dah gerak masjid nak solat , tengok lah saya relax je :P
Lepas mandi semua , lepak dekat atas onlineeee je . Bila adik aku semua balik , pakat tayang duit raya . Menyirap je aku dengan budakbudak tuh --' Tapi , banyak kot duit dia , menyesal tak sudah . Apa apa pun , aku dekat sini dengan tujuan sebenarnya nak cakap Selamat Hari Raya Aidiladha dekat korang semua . Mintak maaf kalau aku ada terkasar bahasa ke , menggores hati ke . Jangan pendamkan , lepaskan je kalau tak puas hati :> Baiklah , hidup tengah keliru sekarang . Hari nh pun bosan je , tapi nasib baik ada baby tidur sini . Tunggu jelah def dekat fesbuk tuh mesti nampak muka budak comel tuh . Okay dia memang comel :3 Aku sukaaaaaaaaaa , tapi malangnya aku makcik dia . Takpelah , aku ajar dia panggil aku akak jugak . Perasan muda , yelah kalau MAKLONG tuh nampak sangat tuanya aku xD
Okay , aku rasa tuh je kot aku nak tulis buat masa sekarang . Wait for my tuto's evelibadi :)