Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Assalamualaikum

Hello silent readers . How you doing ? Miss me ? Of course you're not right ? Sorry,aku dah lama tak update blog dekat sini kan kan ? Cakap lah ye. Terima kasih ^^  Saya pun dah kangeeenn sama korang#malay+indon. Harhar,baik aku tahu aku merepek but I just missed you guys so much . Well,macam yang korang tahu , aku dah mula berjinak dengan fanfic . Fyi,dulu aku pernah bercita-cita nak jadi novelis but my dad tak galakkan sangat . Yeah , aku tahu kenapa , macam bisnes jugak kan . Haih,dah lah merepek je . Soooooo , sekarang aku baru je sampai episod 5 . Mungkin lepas habis posting nih aku start dengan episod baru . Just wait okay ? Tak lari gunung dikejar :D Musim cuti nh bagaikan penjara bagi aku tahu dok . Awak awak semua ada pergi mana mana kan ? Mesti lah ada . Tak mungkin takde . Tapi tapi , rindu saya nak tengok cerita Ombak Rindu sangat sangat . Benci siapa yg dah tengok !
Wassalamualaikum