Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Just enjoy your life (Y)

Assalamualaikum

Dah lama kan aku tak update blog dekat sini ? Okay , aku tahu . Tapi aku busy dengan fanfic dan sedang berusaha nak tambah idea bagi fanfic nih AWESOME macam aku . Mwahahaha :p Untuk pengetahuan korang #pembaca fanfic aku , mungkin aku takdapat nak online minggu depan sebab aku pergi holiday dekat ...... jeng jeng jeng ! Johor jeh :p Bukan Korea , London , harhar . Tapi tempat dia quite amazing and lawa lah jugak :D Can't wait seriously . Melainkan dekat mana mana tempat yang ada wi-fi . Sudah pastinya aku memang akan rindu korang kan kan ? Aku dekat sana selama 4 hari so memang lama lah korang kena tunggu episod episod yang akan datang . Tapi aku akan buat jugak kalau ada masa before aku pergi nih okay ?

Wassalamualaikum .