Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Macam mana ada Cik Puan Muda ?

Assalamualaikum.

Entri kali nih agak pelik sikit tapi takpelah . Sooooooo , maybe ada yang pelik kenapa tiba tiba muncul gelaran Cik Puan Muda tuh kan ? Aku pun taktahu masa bila tapi aku selesa dengan panggilan tuh ;D Oh,peristiwanya begini . Harhar , bila aku hanya gurau suruh dia panggil aku Cik Puan Muda pada mulanya :p Secara jujurnya,aku suka panggilan tuh sejak drama Korea 'Princess Hours' dimana heroinnya dipanggil Cik Puan Muda melambangkan dia puteri. Hihi,jadi mulai saat tuh,aku dah mula suka dengan gelaran nih. Newayy , sebenarnya gelaran nih spontan je . Kalau dia nak ejek aku , dia akan gelar aku macam tuh #takdemotif . Berbalik kepada cerita kita , gelaran nih juga ada maknanya dan hanya dia sahaja yang boleh gelar aku macam tuh :p Kenapa lah aku cerita pasal kau pulak kan ? #nasib kau tktahu blog aku :3 Okaylah , entri nh sekadar menghilangkan bosan je . Tetibe bajet nak buat entri nh kan :D K ,Assalamualaikum