Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Mesej mengejut (!)

Hello readers ,

Mesej mengejut ? Haaaaa , dia text aku secara mengejut kau tahu ? Dah lah text macam text perpisahan , aku paling tak suka betul lah text macam nih . Memang lah aku pun salah sebab dah lama tak topup , actually aku tak kisah sampai bila pun aku tak topup tapi ada hati yang perlu dijaga kan . Sebab walaupun aku takde topup , orang lain yang kena call aku lagipun diorang tak kisah . Tapi , dia nih memang tak boleh kalau aku tak text lama lama . Haihhh , mula lah tadi drama sinetron dia tuh , you ingat I kaya ke nak cop duit beli topup , haha :p Tup tup , tengah call dia boleh pulak lah nak main tarik tali agaknya . Macam macam pe'el lah kau nih,susah aku nak control bagi tak marah kau . Baik en en en ? Kira mulia lah jugak hati aku sebab tahan diri dari marah kau . Eyfa kata nanti melepas susah , dah sayang tuh mengaku je . Ketepikan ego untuk dia , jap . Aku ego eh ? :p Dia pun sama , cakap aku buat apa ? Haha, aku taktahu lah nak buat apa dengan kau nih. Kalau hati kau tergerak nak online , kau online jelah . Fakta mengatakan orang disini merindui orang disana , muahahahaa :D
Wassalamualaikum