Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Oh tidak !

Aku tukar skin lagi ? Oh tidak , tamaknya aku (!) Tapi aku rasa skin nh akan kekal lama Insya Allah .Sebulan atau beberapa bulan ? Harhar , adakah ini entri malam buta lagi ? Iyelah agaknya :D Sabtu nh efa ajak pergi curve nak tengok Ombak Rindu . Ohh , bestnya . Tapi , ada satu masalah #setiap benda yang dirancang ada masalahnya . My mom boleh je bagi aku hang tapi  kalau ada sedara datang rumah agak keberatan sebab tak manis katanya . But , don't worry ! Aku dah get ready dengan script yang panjang lebar untuk goda mak aku . Mwahahaha . Ibu , just wait for me :p Penatnya cik puan muda nh tadi , selesaikan masalah pasangan bercinta yang tak sampai sebulan rasanya . Haihhh , macam doktor cinta lah pulak kan ? Tapi , demi kawan aku , demi nak tengok dia bahagia , apa salahnya kan nak tolong ? #ayat budak bajet --' Eh korang , dengar cerita tak ? Hihi,macam mak joyah pulak , ah biar lah !
Elfira Loy berlakon dengan Randi Pangalila ? WHATTA ! Sepatutnya aku tuh , haha . #bakat berlakon pun takde (Y) Aku rasa dah banyak aku taip nh . Okay lah , Assalamualaikum :>