Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

First entry for January 2012

Assalamualaikum ,

  Dear beloved readers , it has been one year and three months I've entered this world . I would like to thank you guys because supporting me . First of all , yang nih first entry 1/1/2012 , bangga nih bangga ! Haha , tahun nih akan jadi tahun yang paling menggerunkan bagi semua yang sama tahun lahir dengan iteww :'/ This year aku ada exam pentingggg sangat , bagi aku . Shoooo , doakan aku yang terbaik , janji ? Good girl , meh kiss sikit . Muahhhhhh ! haha , apa azam korang tahun nih ? Kalau aku , banyak sangat azam aku . Tak terkira :p
Aku makan popia , makanan pertama aku pada tahun baru nih . Korang jadikan lah tahun nih tahun yang bermakna untuk korang sebab aku pun nak jadikan this year yang paling bermakna untuk aku . Harapan aku tinggi sangat dekat diri sendiri . Harapan parents aku pun sama , so aku nak jadikan semuanya happy . Kalau sedih pun , jangan lah teruk sangat macam tahun nih . Terima kasih baca entri nih , sayang korang :D
May Allah always bless you .

Wassalamualaikum.