Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Imma PMR victim !

Assalamualaikum ,

       and hello evelibadi ! Bosan duduk rumah macam kucing dalam sangkar. Untunglah yang mana pergi bercuti tuh , aku tak pergi pun . Actually , aku risau sebab cuti ni asyik online je ^0^ Buku dah berhabuk dalam bilik tuh , tak terselak pun dari harituh . Niat dah ada , tapi asyik busy ber-facebook je :D Bila aku nak taubat pun taktahu lah . But , trust me . Takde benda yang mustahil dalam dunia nih tapi ia boleh jadi mustahil kalau tak berusaha . Ayat je lebih , pheww --' Tapi , at least aku tak cuba menunjuk nunjuk depan orang yang aku nih rajin mengusung buku sana sini. Aku jujur , hewhew :* Apa apapun , korang doakan jelah aku dapat straight A's . Aku 'janji' aku kiss sorang sorang kalau dapat straight A's nanti :p
Panjang umur , jumpa lagi !

Wassalamualaikum