Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

How's yours ?

Assalamualaikum,

 And hello evelibediii. Kesian aku tak pergi mana mana cuti nih , pergi port dickson je punn. Semalam ada orang tu hang bb ,siap gelakkan kite lagi sebab terperap dekat rumah je. Okay,merajuk seminggu >.<  Bila dah masuk cuti sekolah ni*padahal nak habis dah , otak dah takboleh berfungsi dah . Macam orang 'pandai' , serious ! Nak menangis aku pergi tusyen semalam , satu hapak tak masuk . Lepas memekak kejap,baru boleh masuk sikit. Hewhew,asyik mengadap internet je mana tak terbangnya ilmu yang ada.Cuti sekolah ni jugaklah nak sakit sakit . Rimaaaaaaas :/ Batuk,bersin,sakit tekak . Batuk,bersin,sakit tekak . Erghhhh , memeritkan sungguh. Ibu ajak puasa ganti,dan aku :O Ohmaigooooood,lemah otot sendi aku. Macam mane nak hidup tanpa makanan , satu hari aku takboleh kalau tak makan at least 5 kali. Opppssss :3 Eh,facebook ni memang untuk orang comment merepek eh ? Serious annoying doh,alahai. Takpelah tak baik marah marah ni,tak comel . Err 0.o Dah dah , bye