Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Burungg kakakkk tuaaa

Assalamualaikum,
                Oh,gila ku datang kembali.Hujan doh kat luar,nak pegi playgrounnnd,nak main boyannnnnn,i mean BUAIAN :) Hmm,tadi aku pergi baca blog sape entah , aku baca entri dia. Dia update pasal kawan dia sorang ni datang rumah and dia greet lah kawan dia suruh masuk rumah. Tanpa dijemput duduk,dia dah duduk.Dia biarkan jelah,then dia kata nak pergi toilet sat.Lepastu,kawan dia lapar and pergi dapur bukak fridge.Dia amik cake apa entah dalam tu.Lepastu dia keluar dari toilet and terkejut tengok kawan dia tengah elokk je makan dekat dining table yang ada kat dapur tu.Apa lagi,bengang lah dia kan. K,aku bukan nak copy entri penulis ni tapi aku pun pernah kena benda yang sama.Bila aku baca pasal ni,tetibe teringat peristiwa tu.Perasaan aku masa tu memang panas. Kepala aku pun dah keluar api membara*ceh -.- Dah lah ,aku malas nak cite pasal benda ni.Buat sakit hati je , tapi tadi lagi sakit hati. Mak aku keluar dengan adik aku sorang pergi mana entah. Balik bawak plastic bag banyak .K,merajuk sampai sekarang. Now ,ibu tengah syok makan and aku still bertahan nak merajuk lagi >.< Keluar tak ajakkkkk,macam dia taktahu je aku bosan duduk bilik ni. Bila kata nak ikut,dia suruh belajar. Ibuuuu , petang petang mana boleh belajar. Otak iteww ada roadblock lah :'/ Malam buta je itewww otak clear,hmm. Kbai