Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Its me again

Assalamualaikum ,
              Pagi tadi,aku dengan alya gerak pasar tani paya jaras. Pheww,menebalkan muka meng-interview makcik pakcik abang kakak dekat situ.Anyway,thanks dekat peniaga semuaaa sebab bagi kerjasama ,ecehhhhh.Lepas pukul 8 lebih tu,kitorang gerak mcd pergi buat dekat sana and and lepak situ buat folio bagai.Makan ayam spicyyyy,pheww :p Terserempak dengan shafyq , k mula mula dia tak perasan sebab aku tutup muka then dia nampak aku second time,dia tegur. Hahah , but that's not what I want to say just now.Masa pukul 11 lebih tadi,kakak dia ada call but tak noticed pun.Then ,lagi sekali dia call aku angkat. Dia ingatkan alya,so dia membebel apa entah. And I was , oh myyyyyyyy scary gila doh -.- Balik tu , kakak dia picked up and masuk je dalam kereta . Kakak dia marah alya , and kesian gilaaaaaa kot . Rasa bersalah je tengok muka alya tadi. I'm so sorry kay baby :'/ Tak pasal pasal pulak kau kena , hmmmmmm and now dia stress dengan her family . Newayy , tak patut jugak but WHO AM I WANT TO DENY THAT RIGHT? Hm,malam ni kot beli topup and otp dengan dia kejap. Bersalah gila weh , hmmmm  . Okaylah , aku nak keluar. Bye