Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Mengapaaaaaaaaaa ?

Assalamualaikum peeps,
         Betapa bencinya nak cakap pasal ni,tapi hakikatnya aku benci dashboard blogger yang baru ni -..- Menyusahkan dan dan dan merimaskan . Bukan iteww nak cakap apa,tapi hmmmmmmm tak lawa . Macam serabut . K,sukacitanya aku kata ramai yang tak suka , kan kan kan ? Betulbetulbetul*buatmacamIpin. Ahaks,k agak merisaukan aku harini. Dah lah tak pergi tusyen ,buat taik mata je *sorry,tahi kot ? Kawan aku semua risau,k thanks tau koranggg :p Aku agak mental sikit jadi harap korang bagi kerjasama dengan perangai aku harini.Petang ni macam biasa lah juberg main bola dia kan , aku dengan makanan depan tv and and semakin hari lemak makin bertambah dan saya amat risau dengan berat saya sekarang . 53 KILOGRAM KOT ! k,aku check pun dah berapa minggu lama dah . Gemuk kot -..- Alahai,salahkan juberg lah. Dia yang bagi aku gemukk >< And I have some good news for you guys tapi aku rasa for me je kot ? Kk,sambung cerita. Before balik sekolah tadi,my chubby class teacher bagi kertas nombor pelajar dalam kelas untuk ujian Mac lepas. Guess what ? Budak gemukkk si Mithraj yang dapat nombor satu , and nombor dua Eugene and third is ME :O Tak bangga pun sebenarnya tapi agak bersyukur lah. K tepuk lah tangan sikit ,thanks tauu :p Dah,nak sambung makan buah pelam cikkk nih . Kbai