Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Tangan di bahu , Mata ke atas

Assalamualaikum,
          Memang tengah bengang malam ni,tengok tajuk pun dah tahu . Belum lagi aku upload gambar aku camtu en ? Kalau upload , nampak api membara dia tu . Haih , dah lah juberg macam tu,dia tu kan . Ishhhhh , susah sangat lah kalau laki sendiri tak suka nak share masalah . Ingat dia kuat sangat,boleh tanggung sorang sorang. Mangsanya aku jugak kan ? Dah lah semalam tak call , Ya Allah panasnya aku -..- Nasib baiklah cerita Protect The Boss ni buat aku sejuk sikit. Sekarang message pun macam apa,hei sabar jelah kan ? Sayang punya pasal,hati sendiri aku korbankan. Dah lah off,bye. Jangan risau,entry ni aku tak post dekat facebook