Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

ME DA QUEEN TODAYYY!

Assalamualaikum,
              Arghhhhh,alangkah bahagianya! Rumah ni milik aku satu hari ni :p Eh jap,wahhhhh he sent me a text'Ainaaa?' Just that? Kpapejelah , back to our topic! Harini,ibu dengan abah takde dekat rumah,ada jelah kerja depaaaaaa,cek lah permaisuri kat ghumahh ni haaa ^0^ Tapi tapi,ada satu masalah, NAK MASAK APA AND SAPE NAK MASAK UNTUK LUNCH HARINI? Itu yang merunsingkan dan dan merisaukan :'/ Ohhhh,aku tak dapat nak hidup tanpa masakan ibu tersayanggg :'O Nevermind,adik aku yang boleh diharap ni dah volunteer nak masak kurma :p Puihhh,aku taktau lah jadi ke tak masak kurma tu ataupun memang jadi kurma yang betul -..- However,kalau ibu tak balik jugak buat masa sekarangg,terpaksa lah mandi peluh nak siapkan makanan untuk bebudak ni,aku tak jamin apa yang aku masak tu bakal jadi dengan apa yang diharapkan.Okaylah,byee :*