Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum,
         Setelah lama tak meng-update blog,asyik join contest/giveaway je,penat lah jugak kan nak join je.Kita relax dengan kit kat pulak,haaa merepek dah.Kk,korang pun dah maklum kan sabtu ni bersamaan 21 Julai 2012.So,korang dah ready ke ni? Perempuan semua dah ganti puasa dah?Cehh,kata orang,aku pun tak habis ganti lagi ni! Begitu beratnya tulang nak ganti puasa yang hanya tinggal 2 hari lagi.Aku rasa sekolah kitorang yang paling lambat buat hari sukan kan? Sebab sekolah lain tak silap aku dah habis buat dah. Haaaaaa,maksu aku dah bising pulak,membebel tak habis habis,sakit pulak jiwa aku.Fikir aku takut?PUIH! Okay, we proceed our topic just now,maybe Ramadhan tahun ni agak sukar dengan trial pmr 1 ogos nanti.Tak pernah pulak aku ada trial masa puasa ni,ni yang susah ni! Haih,tapi apa yang tak sabarnya macam biasalah,SHOPPING! Itu satu kemestian :p Byeeeeeee