Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Berita panas !

Assalamualaikum,
               Sorry,tajuk takde kaitan dengan apa yang aku post harini,HAHAHAH*evil laugh. LOL,okay okay ni nak sembang apa eh? Duit raya korang banyak tak tahun ni,especially 14 TAHUN KE ATAS. Banyak tak banyak tak? Seratus pun tak sampai doh,sikit nyaaaa tapi alhamdulillah at least dapat kankan ^^ Dekat kampung ni pun,takde yang best sangat. Lain macam je bila sampai kampung,macam dekat gurun je aku rasa. Mana taknya,family aku je yang balik,sedara yang lain balik lepas first raya. Masa dekat sini pun boleh teringat kampung belah abah. MESTI diorang dok galak main mercun bola bagai dekat sana. Arghhhhh,haaa dah lah dekat sini takde mercun,bunga api je ada :/ Dah lah takde kawan,hmmm. Macam tak raya je kan? Cerita pun tak happy langsung,huahuahua -.-Lagipun,dengan pmr yang dah dekat ni,memang takdapat nak rasa lah semangat raya tu,dok kaluuuuuuuuut dengan exam.Time time raya pun nak kena buat revision bagai.Ayoyoooo. Okaylah that's all for today. Nanti bila bila aku free aku update lagi okeng? Bye