Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Apa cerita PMR?

Assalamualaikum,
              Heihei korang,nak dengar cerita tak ni? Pasal pmr tadi,k sumpah penat gila lah aku cakap. Penat memerah idea untuk essay bm dengan agama. Memang lah tak puas hati dengan apa yang aku jawab setakat ni tapi nak buat macam mana kan? Dah lepas dah pun,takboleh nak cakap apa dah.Hanya mampu? Redha dan berserah pada takdir jelah korang. Aku just harapkan result yang baik.Tapi A lah harap harap.Hmm,tadi lepas sampai rumah,solat asar jap.Tak lama lepas tu,ibu called.Dia tanya how exam,boleh jawab tak.Maybe dia rasa sedih and kecewa sikit kot sebab takdapat nak datang tengok aku dekat sekolah.Sebab dulu ibu yang hantar and jemput masa UPSR.Anyway,aku harap keputusan nanti boleh masuk kelas science atau akaun.Hopefully!!!!!! Atau masuk SESERI macam yang ibu nak.Aminnn~ Besok paper bi dengan geo pulak.Pray for me tau tau? Byeee~