Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Interested with?

Assalamualaikum,
                  Annyeong chingu! Dah lama tak update blog,bukan apa kadang kadang terleka dengan web blogshop lah,cerita korea lah,apa lah.Itu yang tertinggal nak cerita dekat korang apa apa.Anw,selamat hari raya aidiladha eh awak semua? Hope youre doing fine with your family,take a good care of yourself before something happen.Semua nak happy dan sihat di pagi hari raya kan? So,Jemah nasihatkan awak jaga kesihatan ye? Jumaat ni dah raya,so sesiapa yang tak sihat tu makan lah antibiotic sampai habis,sebab tak boleh tinggal tau,kena habiskan jugak,jangan jadi sepertiku :3 Nak cerita apa eh tadi? Haaaa,ni haa.Tadi aku dengan yaaaa*saje letak banyak 'a' bagi orang senang pronounce,lol. Kitorang pergi bilik kaunseling untuk bagi senarai nama group kitorang yang masuk pertandingan memasak peringkat sekolah 1st November ni dekat bilik masakan(ERT).Yang masuknya aku,yaa,opie dengan auni.Mula mula nak ajak 'abi' kesayangan yaa tu,si Ijat *sweet en? ber'abi' 'umi' pulak,dah couple versi Arabian dah sekolah tu.Wujud pulak kan couple versi Arab,hahah.Kk,back to our topic.I'm interested with? Who or what ? Actually,Jemah rasa I'm in love with cooking lah,EH? Sejak bila ni? Even parents aku pun tahu aku dah naik fobia nak masak apa apa yang membuat minyak meletup macam goreng ikan,ESPECIALLY! Keropok lekor.Seriously! Itulah pengalaman yang paling perit dalam hidup aku untuk memasak,fobia okay! Maybe bagi sesetengah orang,benda ni benda yang biasa tapi not for Jemah.I'm totally scared to involve myself in cooking again.Akan tetapi,bila dengar cooking competition ni,jadi berminat pulak.Lagipun,yang ni minum petang so senang jelah,bukan susah pun.Tapi still need to practice dan rumah siapa jadi mangsa aku? Hahah,just wait and see.Kalau rumah aku pun boleh,tapi itu lah ibu tak sah kalau tak bahan aku 'boleh ke kau masak kak?' , 'terbakar dapur ni,siap lah kau' entah apa lagi yang akan diperkatakan oleh ibu nanti,ecehh.Nanti nak kahwin macam mana kan? Kesian hubby iteww nak makan apa,hahahaha.Gatal gatal! Astaghfirullahalazim -.-
Hihi,so inilah peluang korang nak bagi pendapat menu apa yang patutku masak untuk pertandingan tu nanti.Aku rasa ramai buat muffin,so out of list lah menu tu.Salad maybe? Hmmm,nanti kita fikirkan ye? Adios~