Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Just keep calm and everything will be alright

*Sweet kan? I hope it is me one day,maybe :')
Assalamualaikum,
               Hei guys,dah lama tak update blog.Asyik join GA dengan segmen je kan kan? Mesti bosan tengok blog aku ni,kesian korangg.Actually,lapar kot sekarang tapi takpelah.Korbankan kelaparan untuk korang,nanti lambat update dah tak interesting dah blog ni.Taknak lah gitu kan? Habislah jemah,heheh.So,back to the topic,tu bukan topic sebenarnya.Just self-quote from me,siapa yang tengah forever alone tu? Kita samaaaa! Angkat kaki jom? Awesome sikit :p Sejak dua tiga empat lima,k senang! Dah seminggu aku dengar cerita yang tak berapa nak hot sangat dekat sekolah.Dengar pun dari mulut mulut member yang aku tak ingat namanya,sebab banyak sangat cerita harini nak habaq.Si faiz dah couple dengan nadhirah raihan.Itu lah yang aku dengar.And I was like,oh? Okayyy,walaupun agak tercalar sikit,dah darah balik.ahahah.Biar jelah,dah dia nak sangat perempuan tu,aku just keep calm and everything will be alright kan? Lagipun aku takde hak nak membangkang dia nak bertukar pun.Haritu pun mesra terlebih jugak tengok,alih mata cepat cepat.hahah,siapa pernah rasa? pernah kan pernah kan? Mesti faham kan? Yeahh,sep! Hihi,yang lagi satu ni  adalah yang bagitau.Aku nak taknak je dengar,lol.Bukan apa,entah lah.Kalau dah masalah sangat,biar jelah.Takpayah nak settle,nanti gaduh lagi.Malas lah,SUMPAH MALAS :) Dengar cerita nenek dia meninggal taktau lah bila.Innalillahiwainnalillahiraji'un.Apa apapun,takziah lah buat keluarga arwah.Pernah lah jugak dia cerita yang dia sayang gila gila dekat arwah nenek dia.Orang yang bercerita tu katanya dia tak text aku sebab dia jaga mak dia lepas nenek dia meninggal,maybe mak dia sedih lah kot.Masa arwah wan meninggal pun,aku sedih.Tapi yelah,tabah jelah.nak buat macam mana.So,aku pun okay,biar jelah kan.WEH,kawan aku semua pun tahu aku ni EGO TINGGI.Takde siapa dapat menang kecuali aku,huahua.K,kejam.Takdelah sampai macam tu sekali k korang.Ego pun bertempat,anw aku sendiri takdapat nak ubah hati aku.Macam mana nak ubah kalau luka dulu dah berdarah balik,dah berlubang dah pun.Cehh,hahah.Memang aku redha dan I forgave him already.Tapi untuk lupakan dia? Im sorry,aku dah cuba sedaya upaya yang aku boleh.You know what? Tadi dia buat muka comel,and kalau dah terserempak dengan dia,mesti dia akan tersembang dengan aku.Dan aku? Memang takboleh nak bermasam muka,Im sorry,I just cant stand it.Now? Just focus on my study,lepastu belajar pandai pandai.Couple? Im NOT INTERESTED ANYMORE UNLESS DAH JUMPA MR.RIGHT.Tapi,aku rasa,entahlah.taktau nak cakap apa.Aku bukannya jenis asyik menangis tanpa henti,mintak simpati dengan orang,blablablaaa...
Ego aku terlalu tinggi untuk itu,Im strong enough.Aku tau tanpa lelaki pun dapat hidup.Aku serahkan jodoh aku ditangan Allah,That's all.And for you my boyfriend tapi hubungan tergantung.'Kalau you rasa memang ni salah I,I akan terima dengan rela hati and you won't see me again for the rest of your life.Jangan risau,we'll never meet again unless memang ditakdirkan atau jodoh.Kalau you nak benci I,I terima.I takkan tolak kalau you nak maki I sebab I tahu you jenis panas baran.I okay." Anw,hope sangat SANGAT! Dapat masuk SBP.Please Ya Allah,makbulkan doa aku.Aku tak sanggup menetap disini lagi,sekolah dekat situ.Aku nak bernafas sebagai manusia yang gembira dengan hidupnya bukan gembira dengan kegembiraan orang lain.Aminn~
P/S: ENTRI KALI NI ANNOYING KAN? KALAU TAK SUKA UNFOLLOW TERUS,AKU TAK KISAH.AKU UPDATE APA YANG AKU RASA.KALAU ADA YANG FAHAM PERASAAN AKU,TERIMA KASIH :') CUKUP TERSEKSA DAH SEKARANG NI.hihi