Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Kutu kemalasan makin merayap!

Assalamualaikum,
            Kutu? Kutu apa? Bukan kutu dekat rambut tu kay? Aku jaga rambut tau,jangan fikir macam macam :3 heheh.Baru je habis exam semalam,malas dah makin terasa.Macam mana nak jawab exam math dengan kh nanti?! Hahhhh! Astaghfirullahalazim,Ya Allah.Teguhkanlah imanku ini.Jangan biarkan ia alpa dan leka dengan kemalasan yang makin berleluasa.Adoi,memang aku tahu dah takde ubat langsung untuk perangai malas ni.Tapi aku tetap nak pulihkan,tak kira tak kira! Sebelum merana,baik cegah kan? Dah lah nak exam math,nanti kalau malas ni kuasai diri,takboleh masuk asrama penuh.Jangan aina jangannn,bahaya tu.Asrama lah impian kau kan? Nak lari dari masalah kau dan nak lari dari faiz.Itu je caranya.Aku taknak berperang dengan perasaan sendiri.Aku berazam nak masuk asrama sampai form5 then masuk u.Kalau ada peluang dan rezeki nak further study dekat overseas.Kalau boleh Korea or Paris.Hm,bodoh kan? Aina lah paling bodoh dalam selesaikan masalah.Lepastu,aku nak kerja lepas belajar dekat luar negara tu.Jadi doctor kalau boleh dan tinggal dekat Korea atau Paris.Tinggi kan impian? Ini semua sebab awak bie,because of you :') Ingat tak yang kita berangan,lepas kahwin kita honeymoon dekat Korea,then duduk dekat sana? Kita ada anak comel comel macam baby Korea yang pipi dia merah merah kan kan? Hmmm,harap dapat nikmati saat saat tu nanti bie? Dan harap kau pun terfikir jugak kan kan? Sweet kan impian kita bie? :'B Heheh,kita kan kaki berangan.Ehhhhh,dah melalut sampai si faiz pulak dah.Aina aina,kalau dah masuk issue ni,memang sampai tahun depan pun tak habis :') Jyeahhhh,walau apa pun terjadi.Aku akan buang perasaan malas yang degil dalam diri aku ni! *cakap je lebih,buatnya idokkk -.- Okaylah,itewww nak tengok bola.Dengan bibik aku sekali terlolong dok membebel kelekaan pemain *kalau essay aku sebagus dan sepanjang entri aku ni,kan bagus.Pemeriksa pun dah tarik tarik uban dia sebab excited check paper aku. Heheh :3
Dah dah! Cukup! Hahah,waalaikummussalam muslimin dan muslimat :) Sebelum tidur baca doa tau? Nanti syaitan hempap badan,tak pasal pasal kena rogol dengan 'dia' pulak.heheh.Annyeonggg!