Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Lagi 9 hari je sekolah? Betul ke?

  
*waving,Hai awakkk! Jom tonggeng macam saya nak? Beeeeeest!

Assalamualaikum,
                 Ye ye,over excited ni haaa,Tanpa disangkakan,lagi berapa hari je lagi nak sekolah kan? *bagi yang masih sekolah lah.haha.Anw,1st November ni aku ada pertandingan memasak so korang tolonglah doakan ye? Walaupun yang ni baru peringkat sekolah,aku masih anggap penting sebab nanti yang menang maybe hanya satu group je and group tu akan mewakili sekolah untuk pergi ke kolej MSU.How? Interesting kan? Nak jugak masuk dalam bidang masakan,bukannya cita cita,just minat je.Percaya atau tidak,dulu ehem takdelah lama sangat dulu tu.Aku tak pernah minat pun dunia masakan ni,tapi bila dengar pasal competition ni,teringin pulak nak masuk kan? Hihi,gatai tangan tuuu.So,antara menu yang aku pilih? Rahsia lahhh,mana boleh.Lepas competition tu baruuu aku boleh habaq nohhh! Takut jugak kalau ada orang yang dari sekolah yang sama terrrrbaca entri ni,tetibe tahu pasal menu tu kan.*sorry,terlebih ber-imaginasi tapi tak salah berhati hati kan? Heh heh,esok sekolah pulak! Pagi tadi boleh pulak tak jadi sekolah,dah mandi,pakai baju sukan bagai.Tetibe tergerak hati nak text budak budak tu betul ke pergi sekolah? Jawapannya?
Yaaaa- Aku dekat kampung lagi,tak balik lagi ni.Balik hari ni kot?
Efaaa dengan Atiee takdapat call and message tapi tak berjawab dan berbalas jugak.
Penat betul,dah penat dah,dapat dah pengajarannya! WAJIB confirm dengan budak budak tu sehari sebelum sekolah,kalau tak terlopong lah dekat sekolah sorang sorang japgi -.- Okaylah pehpul! Aku nak print recipes ni,nak bagi dekat budak budak tu,Adios~