Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Random Post From Me c:

Assalamualaikum,
                Haih,sakit je jiwa aku dengan budak kecik sorang ni.Dia suruh aku buat roket kertas untuk dia,mana lah aku tau?! Tahulah badmood tapi takpayah lah nak menyusahkah orang,sengal lah kau ni.Haaa,tak pasai pasai jemah omey ni dah mengamuk pada permulaan entri.Ampun yaaa pakkk,heh heh.Dah nama pun random post,memang taktau lah nak cakap apa kan? Huahua,k jap.Nak cakap pasal apa ni? Okay okay,apa kata kita cakap pasal pasal apa yang nak dibuat lepas exam penting aku ni.Aku list kan eh?

-Belajar memasak *otak dah terbalik ke ni? benda ni aku list kan yang first? tak sabar nak kahwin kot,EH?
-Belajar buat feltcraft *k,apa yang ada dalam otak saya ini ya anak anak? aku pun taktauuu,erh
-Hang out *yeah,maybe maybe? hihi
-Kumpul baju dengan jeans dengan tudung *eh,itu hangout jugak kan? #Aptb
-COMING SOON....!

Hahah,yeah,itu je kot? Kalau nak syorkan apa apa aktiviti,bagitahu lahhh.Nak tahu jugakkk,sebab taktau nak buat apa lepas exam ni.Hmhm,tau tau? Janji ehhh? Hahah,adios~