Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Ada yang ambil kesempatan!

Assalamualaikum,
                   Hello peeps,sihat dok ni? ^^ Hihi,alright,kenapa tajuk sebegitu rupa? Kesempatan apa? Okay,lets proceed :) Macam yang korang tahu,keadaan Gaza sekarang macam mana kan? Tapi ada jugak orang yang nak broadcast message yang nak menakut kan orang dekat facebook ni. Kejap,aku printscreen.

*click untuk lebih jelas*

*yang ni sambungan text diatas*

So,what do you think? 
Yang part mesej drpd Ibnu Said tu ada jugak manfaatnya,sebab ni memang dunia akhir zaman.Memang sepatutnya kita kuatkan aqidah yang makin luntur kan? But,Im kinda disagree with this text:

 Tolong sebarkan mesej ini kpd 20 Muslim. Insyaallah,dalam masa 10 hari, anda akan mendapat rezeki yang besar dan bila tidak disebarkan, maka anda akan menemukan kesulitan yang tiada hentinya. Demi Allah ia akan terbukti. Maaf, yg tidak bca mendapat ACCIDENT besok,, aminn ..........

Message seperti ini takakan dapat memberi kita rezeki yang besar melainkan Allah mengizinkannya.Dan yang tidak membaca accident pada esok hari,dia berdoa aku mati pulak tu -.- Hahaha,bukan sebab message ni akan cabut nyawa aku esok.Cuba kalau aku percaya benda ni,mati mati percaya lah kan,itu syirik ke? Sebab aku memang tak percaya benda ni,maaf lah kalau ada yang percaya :') Saya hanya percaya ketentuan Allah swt sahaja,bukan dengan text merapu macam ni.
Sekian~ Ecehhh :'3 hihi,so apa pendapat korang? ^^