Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Apa sebab ramai benci PEROKOK?


 
*kalau buat macam ni,mau kena masuk lombong*


Assalamualaikum,
                      Hi pehpuul! Amacam? Okay tak cuti sekolah ni,mesti ada yang tiap tiap hari hang or terperap dalam rumah seperti gadis comel ni,ahaks! *hentak kepala ke dinding*Biasalah,first paragraph mesti saat yang dinanti-nantikan oleh para bloggers untuk merapu kejap kan? Warm up warm up~ Lihat title diatas? Yeeees,good! Bukannya apa,balik rumah ni tengok bola kejap,then on lappy sign in blogger terus ke new post *panjangnya destinasi*  maaf lah para perokok lagi lagi keluarga terdekat aku yang merokok.Puncanya adalah disebabkan oleh seorang lelaki yang tak sedar diri asal usul *padahal aku taktau dia melayu ke indon,siam kot?* Entah aku taktahu lah parents dia tak ajar dia ke apa tentang adab dengan umum,especially GIRLS ATAU WANITA ATAU LEBIH MANIS LAGI 'GADIS' Awwww -.- Sometimes,aku rasa bagus juga kalau Malaysia ni buat denda RM10000000 untuk si perokok yang merokok sesuka hati.Kalau aku boleh sue dia,dah lama aku heret rambut dia yang macam tanduk depan rhinoceros tuu -.- Sumpahhhhh sakit hati gila bhai! Kalau dia nak smoke tu memang lah boleh,tapi masa nak hembus asap yang disedut tu hembus lah jauh jauh,jadilah perokok yang agak beretika macam pakcik,abang sedara aku tuuu :p Aku ni dah lah anti sikit kalau berkaitan dengan rokok ni,kalau ada orang baru nak tarik je puntung rokok daripada kotak dia tu,aku dah 'haaaaa,kau jangan,kau hembus kena aku.Aku tengok apa aku buat nanti!' Ecehhh,gangsternya I,nanti mak mertua lari,habis akuuuu XP But,seriously,kau dapat apa kalau rokok tu.Sometimes,tegur jugak member yang smoke *lelaki sahaja* bila nak berhenti? Jawapan dia apa weh? AWESOME JE JAWAPAN 'Yang ni last,esok baru tak amek dah' Ha ha ha -.- Okay,papejelah.Aku tak kisah,life diorang. Jadi perokok,kalau nak merokok tolonglah berbudi bahasa sikit ye? Kalau tak,gadis macam aku takkan berkompromi lagi! *AMARAN KERAS* Puuihhh :p
Adios~