Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

"Easy to forgive but hard to forget"

Assalamualaikum,
                  Morning pehpul! Im truly sorry sebab takdapat update entri last night.Abah nak guna lappy,so Ive to let him use it :3 So,aku dah buat reminder malam tadi takut lupa tajuk apa yang aku nak buat sebaaaab tajuk yang diatas tu aku dah terfikir sejak semalam lagi.Aku terfikir nak update tajuk ni sebab semalam texting dengan gediks and adalah yang ditexting kan tu,-privacy- Hihi,so! LETS PROCEED with our main topic.
                  Bila seseorang dah buat kita sakit hati atau apa pun,mesti akan ada satu perasaan benci,marah dan sebagainya.Mungkin,puncanya besar ataupun hanya masalah kecik yang dibesarkan.Siapa yang baca ni,mesti pernah alami kan? Setiap manusia pasti akan alami benda ni,tak kira lah macam mana ianya terjadi.Mungkin orang tu curang ke,menipu kita hidup hidup ke,atau apa sekali pun.Maybe aku ni hanya budak perempuan berumur 15 tahun kan? Tapi,aku tergerak hati jugak nak beri pandangan,sebab aku pernah alami benda ni.Apa yang aku buat lepas ada orang sakit kan hati aku adalah aku tak berdendam malah maafkan orang tu.Tapi tolong lah jangan bagi batang hidung dia muncul depan mata aku,ia akan buat perasaan marah dan benci tu datang balik.Atau kemungkinan besar jugak,kemaafan yang diberikan tu dah jadi tak ikhlas.Aku taksuka macam tu,tapi keadaan yang jadikan aku macam ni *macam ayat movie Aku Terima Nikahnya pulak :p Manusia memang senang nak  maafkan orang tapi sesetengahnya tidak.Kalau macam aku,aku rela maafkan seseorang tu kalau dia layan aku dengan baik.Aku terlalu pentingkan yang dia dulu kawan aku,atau kawan sekolah.Tapi,kalau sampai libatkan pertengkaran,sentiasa! Pertahankan hak aku c: Kadang kadang ego tu ada jugak kebaikannya,at least kita ada perasaan untuk pertahankan diri right? Maybe betul lah apa yang orang cakap,senang nak maafkan tapi susah untuk lupakan apa yang dia buat pada kita.So,pada sesiapa yang pernah sakitkan hati seseorang itu,kira bersyukurlah korang kalau orang yang korang sakitkan tu,sudi untuk maafkan korang walaupun dia sakit hati lagi. Kan? Okaylah,nak breakfast c: Byeee! EH,sebelum tu kan,ce CLICK jap