Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Happy Awesome Holiday xx

Assalamualaikum,
                  Hei guys,how you doi'n? Korang nak buat apa musim cuti sekolah ni? Aku? Hmmm,takde lah plan pape lagi pun. Tapi,this saturday dah plan nak buat caramel bread pudding ni lagi,heheh.Mentang mentang aku dah pandai,ngengada nak buat lagi.Tapi! Pengajarannya kena ingat bila nak tambah air dalam gula hangus tu masa tengah masak.Kalau tak? Jadi lah macam jari aku ni *peace! Seriously,aku taktahu nak buat apa cuti nanti.Maybe just bake some cookies and cakes,ha ha.Dah takde kerja nak buat,buat jelah sampai oven tu terbakar.Huahua.Im still wondering pasal nak buat giveaways,oh oh bukan segmen tau? Segmen tu tak jadi :3 heheheh,korang mesti lah yang ada hadiah punya kan? Tapi segmen pun ada hadiah? Alaa,biar lah.Aku dah tetapkan nak buat giveaways maybe pertengahan atau akhir bulan november. Alang alang dah cuti taktau nak buat apa,anjurkan jelah giveaways ni.Aku taknak susahkan blogshop atau online shop yang lain,so aku beli sendiri. Hmmm,hadiah dia maybeee something..... erm,ummm cute or or erhhh, cute. Okay,something cute :) heheheh,taktau nak habaq lagu mana lagi.Semalam layan Adam&Hawa,aku maki maki si Ain tu.Degil sangat sebab taknak terima Am.Hahahha,emotional kan aku? Itu semestinya,kalau tak emo tu bukan tengok tv lah,melainkan berita terkini dekat tv3 tu :p Haaa,giveaway tu nak buat tajuk apa eh? 'Brokenhearted giveaway by Jemah' hahahahahha,mentang mentang tengah patah seribu kali empat ratus lima puluh sembilan,tajuk pun nak buat macam patah hati punya :p K ah,later update. Nakkkkkk upload cerita Aku Terima Nikahnya,maybe. Mintak tolong aiman.heheheh,bye *wavingg