Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Pilihan antara dua? Peningg!

*tenang hati bila tengok baby ni,eh dia waving kat awak! Lambai lah balik ;3
Assalamualaikum,
              Hi dearest bloggers,how are you guys? Fine? Me? Im not fine.Hm,mungkin ini entri personal tapi masih perlukan nasihat and pendapat daripada para bloggers yang pernah merasai perkara ni jugak.You know,ibarat bulan jatuh ke riba! Dah lama dia jadi crush aku,sejaaaaaak akhir tahun form 1 (2010). Finally,dia confessed that he likes me,k suprise! Jantung ni macam *dupdapduupppppdapppppp* adoi,what should I do? Gelak? Happy? Terkejut then masuk ICU? Haih,this is not funny,ini serius lah ayna -.- masih sempat nak mengada ngada dalam ni xD Hm,why so suddenly? Seriously,aku tak expect pun benda ni,bila dia dah couple dengan kawan kawan aku,yang tak kawan dengan aku pun ada.Aku dah rasa macam,alaaa buat apa nak menaruh harapan kan? Hahah,okay.Act,aku TERSEPIT antara dua orang.I mean jejaka.Aku buat entri ni bukan untuk menarik perhatian atau publisiti yang ada dua orang menaruh harapan terhadap aku,aku cuma nak tanya pendapat korang kalau pernah merasakan benda yang sama.Dua dua pilihan yang bagus,dan aku selesa dengan diorang.Yang seorang lagi,dia 3 tahun lagi tua,ceh tua katanya.Ahahah,he's just so perfect,bagi aku.Hmm,dia little boy,dia suka cecoki,and! He's a footballer,ahaha.Tadi dah lah ngadu hard training lah,menda lah.Tahpape je :pThey treat me like a real woman,you know? Menerima aku,berkawan dengan aku because of who I am! Dan takde gurauan yang terlampau,masing masing ada juga adabnya.Hmm,aku bukannya berkira.Cuma satu je harapan aku untuk memilih. Harap friendship dengan diorang takkan keruh atau putus terus.Tak sanggup nak hilang kawan yang paling aku sayang,atau paling aku cinta :') Entahlah,anw.If one of both of you read this entry,especially kau,crush aku sejak form 1,bagi aku sedikit masa atau mungkin lama atauuu haih.Entah lah,I just need some space to think and make a final decision.Alright? I LOVE BOTH OF YOU tak kira lah sebagai kawan atau lebih. Taknak kehilangan dua dua,dua dua kawan dunia akhirat :') Okaylah,nak selongkar apa apa nak di makan.Stress ni stress,lagi susah daripada pmr haritu :p Hihi,adios~
P/S: IM NOT PLAYGIRL OR CARI PUBLISITI K PEMBACA,CUMA NAK NASIHAT ATAU PENDAPAT JE.THATS ALL.Kalau awak anggap saya annoying,please? Just get out from my blog and unfollow me.Followers menurun? I dont care :)