Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Random Update *10.11.12

Assalamualaikum,
                 Hi! *lambai tangan* Apa cerita awak awak semua? Fine or not? Siapa tak sihat buat duckface :p mwahahaha,pergi lah makan ubat okay? Hope cepat lah sihat,orang orang sakit semua :3
Anw,baru kusedar lepas abang tough yang handsome lagi awesome bagitauuu,haha.10.11.12,macam urutan nombor right? Awesomeeeee like me :B Taktahu nak update pasal apa,I've no idea,seriously -.- Buat jelah random post ni! Hihi,next week *maybe* aku balik rumah mak long sebab kakak sedara aku nak tunang,bukan aku tunang k,kakak sedara aku :p Tapi belum tentu dalam gambar tunang tu takde aku.Harhar.Banyak kan giveaway dengan segmen dengan contest aku join? *ayat sakai* Aku takut readers yang visit blog aku ni bosan je,taknak lah gitu en? Traffic aku meningkat pulak lately ni,alhamdulillah.Hope ramai lah mashimaru[s] yang datang kan kan? #ASK2012 semalam best ke? Aku tengok separuh jalan je pun weh,maaflah tapi ....... seriou BOSAN yang terlampau.Rasanya,dalam sejarah #ASK,tahun ni lah yang paling tak meriah sekali.Maybe Awal dengan Neelofa and ramai lagi atas pentas tu try nak hangatkan suasana tapi entah,fantasi dia terlampau pulak.Macaaammmmm takde motif je buat #ASK ni,aku rasa lagi Anugerah Blockbuster haritu kan? This is just my opinion,sebab naik mengantuk tengok #ASK2012 tu. Last last,aku layan Hantu Kapcai,tenung zizangg lagi baguih right? I think thats all for today,kalau tengok ayat aku melalut tu,biaq pi lah.Wuuwuuwuw,takde cerita best ke? Bye!