Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Dihempap batu besar!

Assalamualaikum,
                 Kenapa? Tajuk suspense semacam eh? Saje nak buat korang suspense -____- Heee,Im totally happy tonight,lepas bw dekat beberapa blog semalam and promote segmen aku ni,ramai yang tidak terhingga bagai dihempap batu besar! wkwkwk.Terima kasih kepada sesiapa yang rajin tag kawan dia tuuu,really appreciate that k! :D Okay,kesempatan ni aku nak inform BLOGLIST ni akan bertahan selama setahun! Okay? Rasanya setahun lebih,takpeee,kalau aku rajin nak buat segmen awal bulan tahun depan aku inform korang eh? Siapa yang belum join,tekan AKU TAHU AKU COMEL -.- Aku taktahu lah pahal aku syok sendiri malam ni ~.~ Itu je kot,jap jap.Happy birthday to my bestfriend,Hafiz yang tak macho macam aku.Makin tua pulak dia,tak salah aku dia dah 19 this year,tuanya you gediks :p Adios!

#UPDATING: SENARAI PESERTA SEGMEN ^0^