Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Gila tengok bola!


 
*seriously,aku takkan puas hati kalau each entry takde picture,enjoy the view! :p*



Assalamualaikum,
                Sampai gila tuuuu,hambek kau *dushdush* Siapa yang tak tengok bola tadi,ghugi aihhhhh.Okay,apa apa pun,Malaysia dah menang 2-0 lawan dengan Indonesia.Masa baru mula tu,semua player both team nampak gelabah macam ada emas je dalam bola tu.Agak takut dannn kecut perut jugak lah kitorang satu family ni,campur pulak dengan mak teh dengan pakteh,mahu tak terbangnya rumah tu -____- Tungtangtungtanggg,yang takboleh blahh tu jerit bagai nak rak,mengalahkan penyanyi opera tu,tapi bukannya masuk pun goal tu.Kalau aku rakam video masa tuu,rasanya tak tidur malam asyik hadaaaap je video tu :p Tapi,nampak sangat lah Mahalli *betul ke eja* dah meningkat masa game tadi.Tak expect pulak budak budak dekat situ sorak nama dia,aku pun terfikir jugak,TAK TERASA KE PLAYER LAIN? :B Maybe aku jiwa perempuan so kalau aku ada kat situ,sumpah terasa bhaii.Tapi,memang prestasi Mahalli awesome macam jemah ah malammmm ni.Lepas ni nak lawan dengan Thailand pulak kan? Habislah,bersawadikap lah korang kat situ.But,dont worry,kitorang as a Malaysian,akan jalankan tugas kami untuk menyokong #HarimauMalaya menjadi juara *kerekk je aku ni -.-* Owaiteeeee,wait for the next entry! Adios~