Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Its time to REVIEW THESE 6 BLOGS

Hi readers,sorry agak lambat sikit kepada 6 bloggers yang comel comel ni! Baru harini ada kesempatan nak curi masa me-REVIEW 6 blog.Actually masa tu bosan tahap puteri comel comel -__- So,aku post dekat BBB kat facebook  siapa nak di-review hanya 3 blog.Tuptupp sampai 6 link diberinya.huahua :p Okay,setiap entry aku review 3 blog sekali gus okay? SETIAP BLOG AKAN DIREVIEW PENUH.Link pertama adalah blog AZIERA ADENAN

Rasanya aku pernah jejak kejap kat blog ni.Okay,jom usha kejap blog dia!

Okay,itu belog dia.Omgeeee,Taylor swift :3 Hihi,agaknya Aziera ni peminat TS kot? Sama lah itewww ^^ 

Blog secantik tuannya.Korang tekan lah 'about' and baca semua pasal dia okay? Apa yang aku tahu,dia sama umur dengan adik aku,13 years old.Tempat tinggal pun sama dengan aku,sungai buloh.Dan akhirnya,aku tahu dia ni one of the students dekat SMK Bandar Baru Sungai Buloh.wkwkwk,dekat ghupanyaaaa -____- dia pun ada tutorials website,click SINI
Siapa yang ada tmblr,follow dia kat SINI  Twitter pulak,click SINI
Dear Aziera,I've followed your twitter,blog but not tmblr sebab takde account tmblr :3 
Sudi lah follow blog saya dan twitter,masehhh.

Next blog,AMNI WAJIHAH
Infinite eh tu? Rasanya ye kot,sebab link blog dia pun ada nama infinite :3 heheh,dia k-poppers ni sama lah jugak macam aku tapi aku tak minat infinite,sowyyy :3 heeeeee,alright bawah ni pasal tuan belog :
Tekan je dekat 'profile' and enjoy lah membaca ye. 
Japjap,ce baca ni:
 
  "Dilahirkan pada 15 Mac 1998 di Hospital Besar Kangar, Perlis"
Maksudnya,dia form 2 tahun ni*aku ingatkan dia senior aku -___- ,AND KITORANG LAHIR DI TEMPAT YANG SAMA :O Omgeeee,blog Aziera pun ada yang samaa,jodoh ke? huahua -.- 
Done follow you on blog,instagram and twitter,liked your page :) 
Follow me too okay? ;)

Okay,next is Nur Aainaa 's blog ^^
 bawah ni,blog dia,lawaa kan? :D
Header dia omeyy wooo,jangan main main,hahaha :p Taknak cakap panjang,bawah ni pulak profile dia
Nama dia,seperti yang tertera -> Nur Aainaa,sebutan sama je kot macam aku,ejaan dia unik! :3 Umur dia 13 years old,so dia form 1.Tak sangka dia duduk di Sabah,mesti best kan? :B Add je facebook dia yang ada ayat panjang tu. Done follow your blog dear! :D
Lagi 3 blog,ada di next entry! Adios~