Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

KAWAII GIVEAWAY by Syamimi Tahir

Assalamualaikum *haaa wajib jawab!* Tadi aku pi ronda kat Paris,jumpa dengan Lee Min-ho,haaa kau,jealous? Dia borak dengan aku lama kot,last dia mintak number phone aku,takut rindu,alahaiii.Dah lah dekat Paris,terasa keromantikannya.



Percaya? Hahaahhahaha,dalam mimpi je k -___- Dah dah lah tu merepek,ni haaa Jemah nak habaq kat hangpa sat.Tadi dok jalan jalan naik Vespa pi blog-blog awesome.Tetibe ku jumpa pulak kawaii giveaway anjuran Syamimi Tahir.Adik Faizal Tahir kot? Tungg ahhh tungg ahhhh~ Bawah ni aku listkan hadiah,50 hadiah kot weh,sape taknak! Lainlah kalau memang takde rezeki,semua comel comel,semua awesome.Harap lah tersekat dekat salah satu -____- Tanpa lengahkan masa,aku nak tag 2 budak comel ni
-
-
-
-
-
-
-

walaupun tak wajib,tapi aku sudi senaraikan hadiah yang aku nak :3
-Kipas mini rilakkuma dan patung rilakkuma 
-Tupperware bentuk Panda
-Rantai
-Gelang
-Gelang hello kitty

Actually,kalau boleh semuaaaaa,bhahahhaa :3 Adios~