Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Keputusan PMR aku?

Assalamualaikum,Hi peeps! Baruuu je balik dari lepak dengan budak budak ni.Nanti upload gambar aku dengan  member and aku dengan love :) Seriously,rindu diorang diorang ni,rindu ammar jugak. He's getting taller than me now,membesar dengan cepat kau ye mar :p Okay,nak cerita ni pasal dekat sekolah tadi.Masa aku sampai sekolah tadi pun,budak budak dah ada yang dah ambik result.Masing masing ada macam macam reaksi muka,aku pun tambah takut jugak lah kan.Genggam je handphone ni ketat ketat -_- Bayangkan lah macam mana perasaan kann,ehehe.Terjumpa teyha dekat depan sekolah,terus gerak sama sama pergi dewan.Terserempak lah dengan budak budak semuaaa,pakat peluk bagai.Nampak yaa dengan efaa,terus aku tanya result diorang berapa.Efaa 6A's,Yaa 3A's. Ramai lagi yang aku tanya,tak ingaat pulak sebab asyik fikir result akuu je.Mula mula taknak masuk dewan dulu,tak ready weh,serious! Lepastu,diorang paksa aku jugak,okay lah takpeee :'/ Heheh,masuk je terus pergi dekat tempat kelas aku.Cikgu tanya nama aku apa and so on,then? Cikgu sengih sengih,dia cakap "Wahhh,bagus ni,tapi satu je B" Aku mcam...... WHAT?! Wowww,aku tak expect boleh succeed sampai macam ni :D Alhamdulillah,apa yang aku usahakan tahun ni ada jugak hasilnya.Tapi agama lah aku B,lagipun tahun ni agama memang teruk pun.Then abah pun "Hmmm,takdapat masuk sbp lah ni" and I was like,allah,at least appreciate what I've done okay :'( Tapi luckily ibu proud of me,really.Siap call and send message dekat facebook lagi,ehehe.Ibuku berjiwa dunia siber,ecehhh! Semua tanya,cousins lah banyak tanya. Cousin belah utara tu dia dapat 8A's 1B kot,sebab dia ambik 9 subjek.Then,cousin belah abah aku,taktau lagi.Maybe tak ready kot nak bagitahu,its okay lah.Taknak cerita panjang panjang! Saya bangga saya dapat 7A's 1B :') Semua bangga dengan keputusan aku,thanks kepada semua yang support aku. And you too love,congrats jugak okay sayangg? Tapi mak awak kata nak tukarkan awak pergi sek kundang,hmmmm,takpelah.Bye