Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

MY COLLECTION!

Hi readers,dah lama nak update pasal benda ni sebenarnya,heee.Taknak cakap macam macam,aku akan cakap.Okay,haritu,aku ada masuk segmen yang bagi header,banner dan macam macam,aku nak share hadiah yang aku menang from Contest Blog Cun Melecun tu.Cekidauuuut!

*Yang ni,aku menang DOODLE BABUSHKA daripada WAN KAZE *
Thankyou eh? :3

*Header dari Segmen:Saya Mahu Header Tulisan dari KINA

*Header diatas ni pulak daripd Nana
*Yang ni aku takpasti drpd siapa,rasanya Haziati Atiey kot? Heheh
*Blogger card drpd Suju Elfarahin 

*Banners drpd Haziati Atiey*

*Header drpd NISHA

*Yang ni senyum awesome aku untuk korang yang usha,hahaha*
Adios~