Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Please pray for me,PLEASE

 



Cuti sekolah bakal berakhir dalam masa 23 hari lagi lepas pukul 12:00 am nanti.Hi awesome readers,dah beli kelengkapan sekolah ke belum? Baik beli cepat,aku dah beli hari sabtu harituuu :p Beg aku warna merah wuuuuu,panas panas! wkwkkw.Takpayah nak buang masa cerita benda yang takde kena mengena,lets proceed with our main topic.Macam semua readers tahu,especially EX-PMR CANDIDATES.19 dec ni keputusan pmr akan keluar,so apa perasaan anda wahai rakan sebayaku? Ecehhh :p Haaaa,tak sabarnya nak sekolah,tapi bila fikir pasal result ni,rasa tak payah start sekolah pun takpe xD heheh,tapi ammar cakap takut itu biasa,yeah memang.I'll try okay sayang :* Nak pijak dataran putra a.k.a tapak perhimpunan.Dekat situ lah tempat aku tidur pepagi,buat homework,manja manja dengan batu jalan tu.Lagi nikmat bila berdiri lepas duduk dari 7:30 sampai 8:10 pagi.Hanya pelajar sekolah dan yang pernah mengalami sahaja tahu bagaimana keadaan waktu itu -_- Lagi satu! Rindu dekat kantin,padang tempat ada lecak tu aku jatuh masa main netball as GK *Goalkeeper* dan masa tu lah first time aku main netball dengan semangatnya.Conclusion? IM TOTALLY MISS EVERYTHING ABOUT SCHOOL.LIKE SERIOUSLY :( Rindu ammaaaaaar,muka dia pakai spek tu,alahaiii :3 Lebiuuuuu :* Rinduu epaaa,atiee,yaaa,semua classmates... i mean ex-classmates :( Aku harap sangat dapat kelas science,kalau tidak pun akaun pun takpe lah :/ Sebab minat aku hanya tertumpu pada Mathematics.Pengetua pun cakap kalau keputusan cemerlang tapi nak ambil class selain science pun boleh.Jadi harapan terakhir aku pada pmr kesayangan. Keputusan yang cemerlang,paling teruk pun B,aminnn~ Tapi,harap dapat straight A's walaupun gerak hati kadang kadang berputus asa,dan kata TAK MUNGKIN. Doakan Jemah a.k.a Ayna,hua hua :p *ada jugak a.k.a diaa -.-* Adios~