Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Alhamdulillah,dapat kelas SI!

Assalamualaikum and hi peeps! Actually semalam kawan aku call dia cakap semua dah tahu kelas.Alhamdulillah,aku dapat kelas yang aku mohon! :D Harapkan ini pilihan yang terbaik,doakan aku eh korang? Kawan kawan aku so far ada yang sama kelas dengan aku macam Alya Azwa,Norzalifah,Nurul Izzati,Faten Nazierah and so on.He he,memang menggila lah kelas tu nanti maybe :3 Tapi dalam tu ada jugak budak yang aku tak suka,huahua.Sabar jelah kan... Short entry btw! Wish me luck! :D