Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

JANGAN TIDUR DALAM KELAS!



Assalamualaikum and hi awesome fella! Siapa terasa dengan tajuk diatas? Angkat hidung via Zizan cepat! Hihi,taknak cakap banyak dah.Lets proceed k ladies and gentleman. Kebanyakkan student including me,selaaaaaaaaaaaaaalu tidur dalam kelas kan? Kenapa? Sampai pukul 4:00 pagi tengok bola. Lagi? Skype dengan kawan,crush,boyfriend,mak,datuk,nenek sampai pagi. On call dengan boyfriend sampai pagi,dengar azan subuh baru sedar dah borak lama sangat *untuk diri sendiri* huahua. Nak tahu macam mana nak elakkan? Meh sini Jemah nak habaq cikit ^^
-CANDIES. 

Beli chewing gum ke mentos ke apa apa jelah.Pilih yang masam masam sikit biar senang nak lawan mata kuyu yang menggoda aww aww tu -_- Atau beli sour candy yang gila gila masam punya dekat Candylicious,aku tak ingat nama candy tu masalahnya,itu yang tak letak gambar.eheheh *hentak kepala ke dinding*
-BAWA AIR MASAK/AIR TAPIS EXCEPT AIR PAIP *peace*

Memang kena bawak pun air ke sekolah sebab aku tak percaya sangat air kat kantin. Selalu aku beli air mineral dekat kantin aku confused ni air mineral ke air kelapa. Seriously,macam air kelapa masam masam je bau,semenjak tu aku dah taknak beli air dekat kantin. 
INFO: OTAK MANUSIA MENGANDUNGI 80% AIR.BILA OKSIGEN KURANG KE OTAK,KITA MUDAH RASA MENGANTUK.JADI,MINUM LAH SAMPAI DUA TIGA KALI kencing SEKALIPUN ASALKAN SIHAT!

-GET OUT FROM THE CLASS !

Keluar dari kelas dan ke TOILET bukan ke kantin bukan ke rumah dan bukan buat tawaf satu sekolah *aku selalu buat,tak insaf lagi* Pergi masuk toilet dan basuh muka anda biar bersinar bak besi terkena cahaya matahari.Tak kisah lah,satu baldi pun boleh.Rendam kepala ke *dont do that please* 

-MASSAGE TIME ~
Suruh member member korang yang korang sayang tu urut bahu dan belakang anda *kalau mereka baik hati seperti kawan saya,eceh* Jangan urut tengkuk,nanti layannn je sampai tidur terus tak bangun bangun.EH? Ingat eh? JANGAN k,NO NO NO urut tengkuk sebab ianya mendorong anda untuk tiur dengan lena dan tenang.Ehem *flip hair* 

Tapi kalau taktahan sangat tahap devaraja,tidur jelah sekejap.Tidur dalam 10 minit
Belajar tidur awal,kalau boleh pukul 10:30.
*Aku ni pandai bagi cadangan tapi buatnya idokk -.-*