Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

MY LIFE AS FORM 4 STUDENT

Assalamualaikum and hi manusia manusia sekalian! Kalau bukan manusia,sila tekan simbol 'X' di atas *peace* Dah lama dah tak update perkembangan aku kan? Asyik giveaways and so on je.So,aku ambil kesempatan semenatara ada masa ni nak cerita sikit lah kehidupan aku semenjak dah bergelar budak form 4 :) Walaupun,tangan aku beku sebab air cond kuat sangat takpe takpe takpe,ku gagahkan juaa *kesat air mata* Dah dua minggu aku sekolah and jadi pelajar tingkatan 4. Bukan senang tau jadi form 4,sekarang aku faham kenapa cikgu cikgu semua cakap form 4 bukannya masa untuk honeymoon atau honeystar sekalipun *lawak hambar* First week tu kira boleh jalan lagi lah,main main semuaa,ponteng. Second week tu aku dah terasa kedahsyatan dan kesulitan,ecehhh.Macam budak sastera pulak doh aku ni -_- Anyway,aku ambik Sains Ikhtisas. Setiap sekolah maybe lain subjek included or tak pernah ada kelas ni pun.Now,aku nak share sikit dengan hangpa nohhhh. Dalam kelas ni,ada subject Physics,Chemistry,Add Math,Account. Berat sangat kot and aku dah terasa pressurenya. But so far,aku masih boleh bawak subject chemist dengan add math. physics dengan Account tu still on process. Wish me luck tau? Please please :'( Sampai sini je tau? Hehhehe,adios~