Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Sayu hati bila baca :'(

Assalamualaikum,
                       And hi people! Semua sihat dok? Dah laaaama aku tak update kan? Taktahu nak update apa masalahnya,kebuntuan idea nak post apa, soooo I'll just give my opinion pasal satu cerita dalam blog sejak akhir akhir ni. Mesti semua dah tahu kan pasal arwah Siti Hajar Ahmad Sabir kan? Tadi aku baru lah nak tengok apa yang jadinya. Aku dah banyak kali tengok tajuk dia dekat blog blog dekat dashboard aku ni,baru harini tergerak hati nak baca apa yang terjadi sebenarnya. Terus terang aku cakap first first tu macam biasa biasa je,tapi bila dah lama i mean dah sampai tahap klimaks cerita dia baru terasa sayu hati terus.Seriously,aku bukannya orang yang senang nak menangis dan rasa sayu menyayu ni tapi bila aku baca cerita ni tadi,dah macam apa dah jadi.Aku tengok cerita korea pun tak sampai tahap leleh nangis ni haaa. Hmm,taknak cerita panjang dah. Aku baca pasal ni pun dekat blog BUATBEST. Credit pada pihak blog tersebut :) 
hajar
 NAK TAHU LEBIH LANJUT? CLICK SINI!