Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar


Harini aku nak join segmen lagu favourite by Leeyana Amzar. Cakap pasal lagu favourite ni banyak sebenarnya lagu yang aku suka. Tapi harini aku bagi satu lagu yang aku suka dari dulu sampai sekarang. Semua mesti tahu kan Lagu Kita nyanyian Aizat Amdan. Sebab sebab aku suka lagu ni
- Lagu yang pertama kali dia nyanyikan,lagu ni lah ^^
- Lagu ni melodi dia lembut dan tenangkan jiwa,tak rasa serabut kepala bila dengar lagu ni
- Aizat ni one of my favourite singers jugak !

Itu jelah kot setakat ni,harap menang eh leeyana? Nanti I pos limau sebakul dekat rumah you :p ehehe 


Nak tahu hadiahnya? Scroll down :

- Lomo camera
- Earphone (bentuk gagang telefon)
- Shawl
- Cermin mata *nerd style*
- Purse
- Vintage necklace
- ICE watch
- Topup RM5 *dua orang sebagai saguhati*
- 1 Hadiah misteri 
- DOMO phone casing *handmade*