Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Demam Demam Demammmm!!!!



Assalamualaikum,

         Hi sayang sayangs kuu! How are you guys? Sihat dok? Alhamdulillah,sihat ye semuanyaaa,yang tak sihat tu rajinkanlah diri makan ubat ikut dose tau,jangan overdose ^^ Lepas jaga ibu 9 hari 8 malam dekat hospital haritu,aku pulak kena jangkit. Guess what? Fever! Benci sungguh aku bila demam ni,bila makan je deria bau dengan rasa takde. Sejuk sampai ke tulang. Pening,selsema lagi.lahaii~ Takpelah,dugaan yang Allah bagi ni sikit je pun,aku masih mampu bertahan Ya Allah :) Lagipun aku dah nak sihat dah,yang tak sepenuhnya siap adalah homework yang terbengkalai. Terutamanya Prinsip Akaun,time Kunci kira kira tu,aduihh. Pening kepala nak buat,nak tanya budak budak aku semuaaa tak buat lagi except yang rajin lah ^^ Maths belum siap lagi,Chemist je dah siap. Hmmm,ni yang frust ni,besok nak kna siapkan jugak lah homework yang tertangguh haritu. Banyak pulak account punya homework. Nak buat malam ni,masih rasa tak sedap badan lagi. Kalau tak sdap badan,nak buat kerja pun takboleh nak focus kan? Nak ajak member aku homework,dia pulak nganjing cm nak taknak reply -_- Kalau time demam ni lah mood macam nak taknak je elok. Semua serba tak kena,mcm datang bulan pulak jadinya. Seminggu ni jaga ibu jelah aku pun.Bukan macam sesetengah orang yang pergi holiday lah hang out lah apa lah~ Sadis betul,tapi okay jugak jaga ibu ni. Dapat pahala kan,takpelah,aku ikhlas jaga ibu. Adik aku semua kecik kecik,yang nombor dua takboleh harap. Aku lah yang jaga,lagipun aku je yang sesuai menjaganya pun. Okaylah,peenaaaat dah menaip. Tengah tengok cerita Busu ni! Byeee! ^_^