Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Segmen : Saya Suka Makan...



 31/03/13.
Ehem,dah namanya segmen saya suka makan kan,mesti lah aku join! Kaki makan ni! Okay,biar aku share sikit eh makanan kegemaran yang paaaaling aku suka bila aku balik kampung. Mungkin tak ramai yang tahu pasal makanan ni. GULAI MAMAN. Bila balik kampung je aku mesti makan lauk ni dengan nasi. Kalau belah kampung aku.Negeri Sembilan tu,dia masak macam kering sikit lah. Bahan bahan dia mesti ada Ayam kampung,daun maman,ermm ermmm,yang selebihnya aku taktau lah sebaab aku tukang kacau dan dan paling command pun makan lah :3 eheheh.


*haaaa ni lah rupanya daun maman tau? tahu kan kan?*

sekiannn~