Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

"Mini GA sempena 2nd Anniversary"


27 FEB 2013-17 MAC 2013 11.59pm


Kenangan manis? Hmmm,okay first kenangan manis dengan ibu tersayang. Last year,masa birthday aku ingatkan semua tak ingat birthday aku. Yelah,pakat busy dengan kerja lah nak keluar lah apa lah.One day,ibu tiba tiba ajak pergi secret recipe.Sampai je sana,ibu cakap "haa,cepatlah cakap nak order apa,celebrate birthday kat sini" Wuuuu,terharu I.Maybe taknak aku salah sangka,yelah cepat sensitif taknak aku terasa lagipun aku pmr tahun lepas.Order sampai tak habis makan *tamak tu tamak!* Ibu suruh order cake pulak nak take away.Aku beli 4 pieces kalau tak silap,nak bawak pergi sekolah untuk budak budak aku semua.Tak ingat cake apa,tapi sedap woo.hohoho~ Terasa dihargai dan dan first time sambut birthday aku setelah sekian lama.Dulu stop masa darjah berapa entah,sadis je dulu.haha.

Next dengan kawan kelas 2 Bestari. Time tu hujan lebat,kilat sabung menyabung lah nak katakan.Kelas kitorang tu bawah sekali dan atas tu pejabat.Patutnya kelas tu kena jadi kelas tersenyap tapi sebaliknya malah lagi awesome kau tau! hahah.Berbalik kepada topik utama,masatu baru lepas rehat kalau tak silap.Air hujan dah mula penuh dekat longkang depan kelas tu.Siapa yang lalu situ kena lah hati hati kan.Nak dijadikan cerita,mula mula tu sepak sepak lah air,main main.Lepastu,sampai ambik penyodok kaut air tu.K,bila ingat balik serious takboleh lupa.Sampai lenjun kot! Bagi aku awesome sangat masa tu.Enjoy main air masa tu.Sampai masuk kelas.haha ^^

Last one,jadi tahun lepas masa akhir tahun.Awal bulan November.Masa tu,'dia' mention aku dekat twitter guna account kawan dia.Borak borak kejap,lepastu 'dia' follow aku guna account dia. Kitorang direct message dalam twitter setiap masa.One day,dia dm aku and cakap nak bagitau something.Taktau kenapa berdebar debar masatu.Then,ada mention masuk,daripada 'dia' ! Macam ni ayat dia :

"@Aynahusna,aku suke kau :3"

Ingat sampai sekarang k,sampai smiley dia aku ingat. Terjerit jerit aku lepastu call Alya,bagitau semua.Dia pun sama lh jerit.Dah macam beruk dah rasanya aku masatu.Lepas fikir masak masak,before couple ada jumpa kejap dekat mcd.Lidah kelu weh masatu,entah kenapa aku taktau lah.Tahu kenapa aku rasa happy sangat? Sebab dia crush aku sejak akhir tahun form 1.haaa,lama tak lama tak? Tapi sangkut sangkut lah,aku couple dengan orang lain semua kan.Dia pun sama suka aku,tapi couple lah dengan ex dia semua.Semua cerita dia dekat aku,sebab bestfriend lah katakan.Bila baca balik chat dekat facebook 2 tahun lepas,tergelak gelak aku.haha,okay lah! Sekiann~